Întrebări frecvente

Care sunt modalitățile de a comanda un produs

Produsele pot fi comandate online pe site-ul nostru sau de la showroom-ul Ariete Atelier de pe strada Vulturului, nr 17, Brașov, desigur cu o programare în prealabil pentru a ne asigura că produsele dorite sunt disponibile.

Care sunt modalitățile de plată pe care le acceptați

Metoda de plată acceptată este plata ramburs la curier sau online.

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2). Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții.
Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele PlatiOnline. Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că PlatiOnline nu stochează datele confidențiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile dvs. sunt în sigurantă.
Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră.

Cum mă asigur că a fost plasată cu succes comanda mea

Odată ce comanda a fost înregistrată, veți primi un email de confirmare. Acesta va conține numărul comenzii și detalii despre produsele achiziționate.

Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu numele www.arieteatelier.ro.

Cum știu în ce stadiu se află comanda mea

Vă puteți loga în contul dumneavoastră pentru a urmări statusul comenzii.

Cum știu dacă ați primit produsele returnate

Vă vom trimite un email pentru a vă confirma faptul că am intrat în posesia produselor returnate. Dacă în timp de 3 zile lucrătoare nu primiți o confirmare din partea noastră, vă rugăm să ne contactați telefonic la numărul de telefon +40751 024 343.

Cum returnez un produs

Se completează o cerere de retur, la care veți primi răspuns în maxim 3 zile lucrătoare. Dacă cererea este acceptată, vom face o cerere de colectare către firma de curierat pentru a ajunge la dumneavoatră să preia coletul care urmează să ajungă în posesia noastră.

Dacă un produs nu se mai află pe stoc îl mai pot comanda

În cazul produselor de serie, stocul de materie primă este limitat. Din acest motiv nu putem garanta că-l putem face la comandă.