LIVRARE ȘI RETUR

POLITICA ȘI CONDIȚIILE DE LIVRARE

Pe arieteatelier.rose poate comanda și livra din și către orice localitate din România, dar și în alte state ale lumii la cerere, cu confirmarea costului de transport în prealabil.

Dacă aveți sub 18 ani, este necesar să înștiințați tutorele legal despre faptul că doriți să comandați produse de pe www.arieteatelier.ro.

Este important să aveți în vedere următoarele informații:

  • Analizați cu atenție pe site produsul dorit, înainte de a trimite orice comandă. Veți găsi toate informațiile necesare pe pagina de prezentare a produsului, inclusiv ¨Compoziție și tratare¨. De asemenea, pe imaginea de prezentare a produsului puteți face Zoom pentru a analiza materialul și detaliile acestuia. Dacă se doresc informații suplimentare înainte de comandă, vă rugăm să ne contactați pe adresa de e-mail: arieteatelierbrasov@gmail.com.
  • Timpul mediu de raspuns la un email (arieteatelierbrasov@gmail.com) este max 1 zi lucrătoare, iar la telefon (+40751 024 343) ne puteți contacta de luni până sambătă, între orele 10:00 și 17:00.
  • Livrările interne se efectuează prin serviciul de curierat al Poștei Romane în termen de 7-10 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii, cost transport 13 lei (TVA inclus) sau prin servicul de curierat rapid în termen de 4-7 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii, cost transport de 16 Ron (TVA inclus).
  • Orarul de livrare a coletelor la destinație este de Luni până Vineri între orele 08:00 – 17:00.
  • Livrări externe se efactuează printr-o firma de curierat rapid internațională, în termen de 7-10 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii . Termenul poate fi extins în cazul țărilor cu administrare vamală.

În cazul în care, pentru orice motiv, compania de curierat vă cere să plătiți orice sumă, contactați-ne, astfel încât să putem rezolva problema.

Coletul cu produsul comandat va fi adus la destinația pe care o indicați în Formularul de comandă. În cazul în care nu sunteți găsită dvs. sau o persoana desemnată de dvs., veți fi contactată telefonic pentru o nouă încercare de livrare – în cazul serviciului de curierat rapid, sau avizată să mergeți la cel mai apropiat oficiu poștal indicat/de care apartineți – în cazul serviciului de poștă.

După achitarea contravalorii coletului (identică cu valoarea comenzii online, plus costul de transport), puteți intra în posesia lui.

Orarul de livrare a coletelor la destinație este de Luni până Vineri între orele 08:00 – 17:00 pentru opțiunea de transport curierat rapid.

POLITICA ȘI CONDIȚIILE DE RETUR

Acestă clauză se aplică conform O.U.G. 34/2014, în cazul achiziționării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanță.

Astfel, consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare și ulterior să returneze produsul în termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului, valabil atât pentru comenzile interne cât și pentru cele externe.

  • Dacă doriți returnarea produsului comandat din varii motive, vă rugăm trimiteți un email la adresa noastră, cu subiectul “Doresc să returnez”, [ numele și mărimea produsului ] însoțit de formularul completat și descărcat de la acest link. Vă rugăm să specificați adresa dvs. de e-mail, numărul de telefon și adresa unde v-a fost livrat produsul, precum și contul bancar unde doriti să primiți banii.
  • Trimiteți coletul cu produsul și documentele fiscale din coletul original la adresa: Brașov, Strada Vulturului, nr. 17.
  • Costurile de returnare vor fi suportate integral de către Client. Atenție! Nu primim colete cu plata ramburs.
  • În cazul în care se dorește schimbarea produsului cu același model, dar o altă mărime, se va face în funcție de disponibilitatea din acel moment a stocului, iar în cazul în care doriți să schimbați produsul comandat cu un alt model și o altă valoare, se va face compensarea valorică. Putem trimite produsul dorit la schimb, numai după ce a ajuns în atenția noastră produsul achiziționat inițial. Schimbul se poate procesa într-un interval maxim de 14 zile calendaristice de la primirea coletului inițial, iar costurile aferente transportului vor fi suportate integral de către client.
  • Dacă se dorește returnarea banilor, imediat ce produsul a ajuns la noi și se constată aceeași stare inițială în care a fost trimis (vezi paragraf 8), va fi returnată suma exclusiv a produsului achiziționat în contul bancar specificat, în termen de maximum 14 zile calendaristice.
  • Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3 - 30 de zile de la acceptarea returului.
  • Vă sfătuim ca înainte de înlăturarea etichetei să verificați cu atenție dacă este produsul pe care l-ați comandat, daca nu cumva s-a deteriorat pe parcursul transportului sau în timpul ambalării și dacă este masura comandată.
  • Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit).
  • arieteatelier.ro iși rezervă dreptul legal de a nu accepta returnarea vreunui produs dacă acesta a fost purtat, nu mai are eticheta care i-a fost atașată sau prezintă ambalajul deteriorat.
  • Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vandut ca și nou, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vanzarea produsului ca second-hand sau, la opțiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
  • În conformitate cu legile în vigoare privitoare la transferul de proprietate, aplicate în Romania, cu privire la transportul bunurilor la distanță, produsul este în responsabilitatea clientului, până când acesta ajunge la noi.
  • Atenție! În cazul unui produs realizat ¨la comandă¨, pentru alte dimensiuni deât cele standard indicate în tabelul de măsuri, posibilitatea de returnare a acestuia se anulează.
  • In cazul excepțional în care oricare produs a fost livrat de către arieteatelier.ro fără eticheta de securitate atașata și se dorește returnarea produsului, vă rugăm să ne contactați în ziua recepționării coletului la adresa de email arieteatelierbrasov@gmail.com.
  • Dacă v-a fost trimis un produs diferit față de cel comandat, il puteți returna fără nici un cost suplimentar. Vom suporta toate costurile de transport și va vom trimite produsul solicitat de îndată ce vom primi pachetul. Aceste politici de returnare nu afectează în niciun fel drepturile dvs. stabilite prin legea aplicabilă.

CULORILE PRODUSELOR

Am depus toate eforturile pentru a va prezenta produsele în culorile originale. Cu toate acestea, fiecare ecran poate avea setări diferite și este posibil să se vada culori ușor schimbate față de original. Prin urmare, nu putem garanta că ceea ce vedeți pe ecran este culoarea exactă a produsului.