POLITICA DE RETUR
DREPTUL DE RETURNARE A PRODUSELOR CUMPĂRATE
Potrivit Ordonanţei 130/2000 cu modificările aduse prin Legea 51/2003, Legea 365/2002, Legea 363/2007 şi OUG 174/2008 - privind protecţia consumatorilor la încheierea şi executarea contractelor la distanţă, Cumpărătorul are dreptul de a denunţa unilateral Contractul la distanţă, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv.
Calitatea produselor este cea prevăzută în specificaţiile şi standardele tehnice ale producătorului. Imaginile şi specificaţiile tehnice sunt informative, pot fi schimbate fără înştiinţare prealabilă şi nu constituie obligativitate contractuală. Imaginile pot conţine elemente ce nu fac parte din pachetul produsului.
Orice reclamaţie legată de calitatea produselor achiziţionate trebuie semnalată în termen de maxim 2 zile. Soluţionarea reclamaţiilor se va realiza în raport cu prevederile legale în vigoare, în minimum 48 de ore de la livrare, dar nu mai târziu de 2 luni de la momentul înregistrării reclamaţiei, pe următoarele căi: repararea defectelor reclamate sau înlocuirea produselor reclamate.
Vom restitui contravaloarea produsului returnat în maximum 30 zile calendaristice din momentul în care returul dvs. ajunge la sediul nostru din Str. Vulturului nr. 17, bl. 8, sc. A, ap. 2, Brașov. Restituirea se va efectua prin transfer bancar. În cazul în care ați achitat produsul online, prin card bancar, vom restitui suma aferentă produsului returnat în același cont bancar din care ați efectuat plata.
Returul produsului trebuie să fie efectuat în ambalajul original al acestuia şi însoţit de documentul de livrare, şi numai după înştiinţarea şi obţinerea acordului Vânzătorului, și completarea formularului de retur. În cazul deteriorării ambalajului original, se va reține contravaloarea acestuia.
Returul se face cu orice firmă de curierat aleasă de către client, la adresa Str. Vulturului nr. 17, bl. 8, sc. A, ap. 2, Brașov. Costurile de returnare vor fi suportate integral de către Client. Nu primim colete cu plata ramburs.
Returul poate fi refuzat de către Ariete Atelier în următoarele situații:
În cazul în care produsul s-a realizat pe măsurile clientului, acesta nu se poate returna.
În cazul în care cererea de returnare depășește termenul de 14 zile calendaristice.
În cazul în care se returnează un produs care nu este în aceeași stare în care a fost livrat, respectiv având toate etichetele intacte împreună cu toate documentele care au însoțit produsul/produsele returnat(e).
Nu vor fi acceptate la retur următoarele produse:
- etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului sunt deteriorate sau lipsesc;
- produsele care prezintă semne de purtare, spălate sau care miros a parfum, etc.
Dacă se constată că nu sunt îndeplinite condițiile menționate mai sus, contravaloarea produselor returnate nu va fi achitată, iar coletul va fi retrimis către Cumpărător, acesta urmând să suporte și costurile de retrimitere.
În cazul în care consideraţi că produsul nu este conform cu Contractul în momentul livrării, trebuie să ne contactaţi telefonic imediat la 0751024343 sau prin email la office@arieteatelier.ro şi să furnizaţi datele despre produs şi deteriorarea pe care o prezintă.
De îndată ce primim produsul returnat, îl vom analiza integral şi vă vom informa cu privire la dreptul de a vi se înlocui produsul sau de a vi se rambursa contravaloarea printr-un e-mail sau telefonic, într-o perioadă rezonabilă de timp. Rambursarea sau înlocuirea va avea loc cât mai curând cu putinţă, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care v-am confirmat printr-un e-mail că aveţi dreptul la o rambursare sau înlocuire pentru produsul neconform.
În cazul în care produsele prezintă orice defect, vă vom rambursa contravaloarea integrală a acestora.